Things I've felt but never said



Har ju inte berättat hur det gick i La.3 som jag red på söndagen.
Efter en hel dag i väntan på att sista klassen som jag skulle rida så gick det väl sådär.
Red fel en gång och hade en del missar men fick ändå 61.61% så jag får väl lov att vara nöjd.
Hamnade just utanför placering.

Har varit i stallet och skrittat ut med jessica och amadeus och bara pratat strunt .
Jag tappade skon i hagen i leran när jag skulle hämta Yippie.. tur att han är så snäll och kom fram till mig då då haha.
Ikväll har jag ingenaning om vad som händer så är det någon som vill hitta på nå så hör av dig.
Slänger upp en gammal bild i brist på andra eftersom den stationära datorn pajat och den här har inga och msn vill då inte fungera hära så tack och lov för ebuddy! Hahahha.
PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0