It doesn´t matter

Gårkvällen blev tillslut rätt så trevligt!
Var den största delen av kvällen på kyrkholmen där det var en hel del folk.
Tävlingen idag gick som vi väntat oss han gick bra på framhoppning , var pigg och busig men sedan på banan tjurar han och stannar. Blev  utesluten i båda klasserna fast vi  kom en stor del av banan iaf för förrut har han tjurat på redan första.
Vi börja tänka att det kanske var  sporrarna han inte gillar för i svängar så kortar han upp galoppen väldigt mycket så vi tog av dem sen hoppade jag ett par hinder och det gick kanonbra! Så problemet kanske rent utav ligger i sporrarna , att han  kanske tar det som en bestraffning  (för att han kanske har blivit petad på med sporrar om han gjort nå dumt) och stannar då han lägger till skänkeln. Jaja hästar hästar =) ska alltid vara någonting haha.
NU ska jag duscha sedan packa saker inför vännäs , skriver kanske imorgon kväll när jag tävlat om jag kmr till hotellet i lagom tid.
 PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0