If you don't know my name, you can call me your honey

Guuud så varmt det är!
Funderar starkt på  att köra ut till stugan men då ska då hela min family dit och jag orkar som inte det så istället stannar jag väl hemma och glassar i solen , linn har jag då dragit hit men hennes moppe står då här så jag vettefan hur hon ska få sig hit hmm.

Igår så blev jag bjuden på middag hemma hos linn pappa det var då himla gott och hör på det här gott folk! jag ÅT räkor haha trodde jag inte att jag skulle våga men jag svalde då utan att tugga hihi=)
Senare så körde då vi moppe haha nämen vi dog för linn är en kamel på rattn haha.
Sen blev det chill på vitberget (linn ramlade ner i ett hål och det var en brems med snabel som flög runt men jag avslutade då hans liv) och även ok och nathalie och anton kom också sen så glodde vi på film hos mig o jag somnade då rent nästan . Frågan är ju vad jag gör inne nu ??????!??!?? fy skäms , nu ska jag ut i solen och nu tror jag att linn har kommit hit så tjingeling !!!!!!!!!!


 SAAAAAAAAKNAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0