If you do not put yourself in to the game you can not lose

hellu!
Gårdagen spenderades med huvudvärk som saaatan , inte kul alls.
Så jag tog det bara lugnt och for till stugan en tväris och sen och träffade linn , towa osv haha söta människor=]
Det var då fullfart på linn! , kanske ska ta och ringa henne idag och se hur dagsformen är hehe.
Annars så var jag bara på vääääldigt dåligt humör igår haha inge kul alls men vad gör man. Idag är humöret nollställt och något/någon borde väl kunna få det på topp , finns som ingen vits att ha en bad day every day hehe.

Nu sitter jag här och väntar på att jessicas systers barns dop ska vara över så att vi kan bege oss till stallet senare och rida ut en sväng , blir nog en lång sådan nu när vi nog har saker att prata om hehe.
Inatt drömde då jag att jag hade två bilar som jag skulle sälja varav en som jag inte vilje sälja för att den hade en snygg instrumentbräda? haha får väl skylla drömmen på min huvudvärk hehe
Jasi vad ska jag ta och skriva nu då? nae slutskrivet punkt. Bilderna är alla från stugan.
PUSS!















Kommentarer
Postat av: emilia

HAHA MEN SNYGG FISK

2009-05-28 @ 16:20:57
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0