How many times will you come back to me before you realize, I'm not setting you free

korrigering : jessica far på onsdag inte torsdag hehe skrivfel av mig och hon blev galen hehe.

Sitter på no.n och ska skriva denna uppsats som jag skrivit på väldigt länge men det blir inte mycket mer text för varje gång haha. NIKLAS. Idag har vi haft ett himla långt hål och varit hos linn och ätit wook och sedan for nathalie hem och vi for ner på stan och kollade , hittade två par skor men min ekonomi räcker bara till ett par så vi ser väl vilka det blir.
Borde köpa nå armband eller smycken av någon typ till skolavslutning också.

Senare idag eller nu efter no.n så ska jag först hem och plugga lite inför nått av de tre proven vi har imorgon och kanske slinga håret om jag hinner , det börjar bli liiiiiiiiiiiiiiiiite utväxt hehe. Ikväll så ska vi göra klart musikuppvämingsprogrammet som ska vara klart imorgon och vi har bara en låt halvklar haha inte bra att skjuta upp saker till dagen före men jaja sånt är livet.

hejssvejs!!

^ gillas ej är lika ettriga som när linn är galen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0