How do you feel, that is the question

Fick sluta tidigare idag så nu blir det snart stallet och sedan blir det nog att hitta på något med mina kvinnor och utan jessica som är saknad. Hoppas hon har det bra där nere i turrrrkey.
Imorse hade vi då sovmorgon som vi har på torsdagar men detta hade då jag glömt bort så inatt sovde jag då typ 8 timmar vilket resulterar i att jag bara blir tröttare på morgonen och att sängen är skönare än vanligt då haha.

hade ingen spanskaredovisning idag vilket på sitt dätt är skönt men hatar att skjuta upp saker . Så det blir iaf på måndag istället. Nämen nu ska jag ut och rida med min syster för det kändes inte så värst kul att rida ut/dressyr själv på två hästar då det blåser nå så jävulskt så tjingtjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0