All I want All I need

Mina ögon svider för jag är så förbannad trött men jag har ingen vidare lust att sova känns ju rätt så menigslöst för jag kommer ändå vara trött i morgon . Vilket tänkande jag har då?
Orkar inte skriva nå mer jag vill bara dö , orkar inte tänka det är bara för mycket.
Stallet tidigt imorgon! vilket är vid två tiden haha...
Sedan har jag inga planer så jag ser väl vad som händer då då.
Gymnasievalets sista dag att ändra sig imorgon då , jag har inget annat än panik över det och mycket mer så
jadu , visste att jag inte skulle skjuta upp det till sista dagen fy skäms.
Kom just på att det ligger en massa saker i min säng , Någon som vill ha en nattgäst? nehepp kanske inte.
Herregud jaja  SOVGOTT





/>
All I want
All I need
Is to make you breathe
All that I want
All that I need
Is to make you breathe
Yeah you failed somehow
But I know that you tried
And you're not coming back
I got a reason to cry
All this time
All this time with you
Really loved me
Despite my faults, you knew



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0