23.16

Ikväll så har jag skrivit klart uppsatsen om alkohol och den blev faktiskt ganska bra men skönast är ju att ha gjort bort det!
Sedan så drog jag tilll linn och vi for o träffade rasmus jens och anton . Vi gjorde då ingenting utan satt ba och såg på tv o snacka typ haha ovanligt. Nämen nu sitter jag iaf hos linn och vi ska haaa sleeeeepover höhö:PP:P:P:P:P: och jag ska snart plugga och lära in mig spanskaredovisnings tjosan , bra att sitta kvällen före . Not.
Sen är jag då förbannat trött så jag kommer väl slockna väldigt snart haha.
Vi saknar vååååååran kvinna jessica redan.
Nathalie sov då bara ikväll tråkmåns=(
Imorgon blir det solning tror jag sedan stallet och vad som händer sen återstår att se , tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0