15.34

Kommer ta ett tag innan vi far iväg till vännäs..
Min syster tävlade ju också idag och har kraschat i ett hinder med hästen (vet inte hur illa det var för jag var inte där)
och slog i axedln som är konstig nu eller vad det nu var så att det blir nog kanske bara jag och mamma som far men det funkar ju det med.

Jag är då inte ens peppad på  tävling eller inte än iaf haha jag som brukar tagga till tusen
dagarna innan. Måste lära mig program ordentlig sen i bilen är ju som en bit att åka , typ 16 mil eller något sådant tror ja det var! Jamen nu måste jag verkligen packa lite grejer innan jag far ! PUSS!!







Och jag har då inga bilder på den här datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0