14.25

Denna dag har varit niice.
Började med volleyboll sedan ett nationellt prov i biologi där man skulle springa o massa skit sen hade jag och jessica muntliga nationella i engelska sedan matte en litet tag och nu sitter jag med linn o jessica i en korridor och ska skriva en uppsats. Nathalie är då sjuk idag så vårat umgänge är inte komplett hahaha . Ikväll ska jag då umgås med jessica och göra nått kul förhoppningsvis. Sedan ska jag linn  och jessica sova hos henne och följa med när hon ska tävla imorgon.
Men först måste jag till stallet och mocka osv men yippie ska stå idag så det är lite krut i honom imorgon på marianne kursen. Menmen ska kolla lite andra saker nu. PuSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0