You hide your self in my life darling

Kom hem för en stund sedan från sovande jessica ,
for dit efter en skoldag som bestod av simmning , och
en massa skit och såklart trööötthet och även nått slagsmål som inte blev riktigt så
men jag missade de då .
Såg sedan en film hos jessica , åt middag och såg sedan slutet step up.
Så jävla bra att det finns inte!!!!
Imorgon ska jag då till kalix så det blir nog en tidig kväll.
Är ca 25 mil dit har jag för mig och vi ska vara där vid 10 så det blir att stiga upp tidigt ,
jag är då inte ens nervös? finns väl inget att vara det för egentligen för jag har ingen aning om vad
jag vill om jag nu skulle komma in men det ser vi väl om .
Så imorgon blir det nog bara det sen hitta på nått med någon om nån har lust om jag kommer hem i vettig tid =) ?
Ni kan ju alltid underhålla  mig med nått
telefonsamtal eller nått sms , tycker jag.



Fredag är det då först engelska nationella prov på förmiddagen sedan
ska vi på någon samisk teater och slutar sedan vid klockan två om jag nu
inte slutar tidigare och drar till stugan men det får vi väl se om ,
känns som inte kul att fara själv och jag kan ju inte dra med mig alla haha.
Kändes skönt att fara dit och tare lugnt , skoter osv men jag får se om det blir så att jag stannar hemma
ändå , allt känns då bara jobbigt.
Så helgens sysslor vet jag inte vad som händer för jag vet inte än vart
jag kommer att befinna mig så det återstår att se!
Så nu ska jag sitta här ett tag sedan nog se en film eller något för mina föräldrar ville
då inte ha med mig på bio , (män som hatar kvinnor) för jag redan sett det hah sschyssta!!!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0