If I lose my way , I’ll find another road



Vaknade nyss och har tvärduschad och ska snart slänga på mig myskläder .
Sedan blir det att ta en tidigare buss till skolan för att jag tjurar och ska sitta
i en soffa för  att inte mitt arsle ska ruttna av en trästol när vi ska se Schindlers list.
Jävlar vilken kamp det kommer att vara om dessa förbannad soffer , lika bra att utrota
stolarna och inhandla mer soffer!

Igår så var jag då på ridhuset med  yippie.
Sadelgjorden hade då ramlat av sadeln när jag bar den till bilen så mamma fick ta bilen tillbaka till bergsbyn för att hämta den så jag stod där utan varken sadelgjord , ridstövlar eller hjälm , snyyyygggt.
Men det löste sig då och sedan fortsatte kvälllen finemang! Min poa var himla duktig!

Idag ska jag nog en tävris på stan och cheka efter en vårjacka och skor även
en underlagskräm för min är då svart, den jag inte använder alltså , för mammas är då slut haha.
Så äre och nu ska jag lämna denna dumburk för att klä mig , kanske vore en bra ide.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0