21.49

Skolan var då tråkig och det rök då på no.n som satan ,
Jag var trött och sov nästan i cafèt ,på svenskan och på bussen hem.
Började se en film hos jessica där jag även åt middag sedan blev det stallet och rida
både amadeus och yippie , måste ju rida någon annan än yippie inför kalix haha.
Så blev en lång stund i stallet sedan hem och har legat i ett hothot bad ,
sedan ska jag nog snart hoppa i sängen men får väl se hur det blir med det.
Egentligen har jag då inte någon ork att skriva är bara tröööttt och känner
mig seriöst typ bara död?  både fysiskt och psykiskt , orkar inte nått.
Imorgon så har vi då simmning på idrotten är förbannad jobbigt att dra med sig badkläder och
diverse saker. Sedan vet jag då inte vad som händer efter det , kommer nog vara hel död efter skolan
onsdagar är som inteeee roliga nånstans
JAg måste typ seriöst sova då för jag hinner verkligen inte sova när jag borde hah fint det är.
Fredag blir det som det ser ut nu fjällen , så om nån vill joina så äre bara att höra av sig haha!!!
nämen hejdå PUSS!!


Kommentarer
Postat av: Sussie

hahaha men rid nån svår häst då:P

2009-03-10 @ 23:15:46
URL: http://susannakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0