21.09

Sitter och är rastlös efter att idag ha åkt bil med robert som
nyfyllt 18 och även klarat körkortet! så grattis till han!
Så hem till jessica sedan men det varade då inte länge för mamma hämtade mig sedan bar det av till stallet där jag sprang efter yippie och tömkörde .
Gick kanonbra , han blir bättre och bättre , finare och finare.
 Min häst är under uppbyggnad haha.
Nämen har inte gjort mycket alls ikväll ska se greys anatomy nu!
Saker att se fram emot nu då:

- Malå skoter VM
- Påsklov
- Tävlingssäsongen
- Sommar och allt den har att erbjuda
- Sist men inte minst alla helger

Ser jäkligt fjuttigt ut , nu vill jag komma på nå himla roligt att göra bara fara någonstans
o göra nåt! Förbannat att man inte är ett par år äldre och har körkort = frihet.
Jamensi ska nörda tv nu! PUSS!!


Min 18års present!!!
he he


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0