Another year has gone by but it feels like it was yesterday

Kanske  borde man hitta på något att göra en dag som denna när man ändå bara är hemma på grund av en jävla förkylning som är förbannat jobbig. Finns inte mycket att göra alltså , har sett en film och sovit typ , kuuuuuuul..
Har även ont som sate i huvudet och känner mig typ mörbultad haha. Låter som en kråka gör jag också.
Ska  skriva om författaren Torgny Lindgren idag , är väl det enda jag vet annars vet jag då ingenting vad som händer blir nog bara att dryga hela dagen.
Igår så gick jag och jessica ut om gick ett tag sedan glodde  vi på en en film och snackade. Sedan kom nathalie och linn men de skulle då fara till gummark så när det drog dit så drog jag hem för att sedan ta mitt pick och pack däribland hästen från bergsbyn och fara med honom till ridhuset där jag efter många om och men tränade dressyr för jag orkade inte plocka fram något hindermaterial. Pappa filmade då en massa och när jag sedan tittade på det när jag kom hem insåg jag att min häst verkligen har biffat till sig. Han föll ju ur mycket vid pälssättningen och hade även en lite viloperiod runt jul där efter sommmarens tävlingar , för då blev det inte så mycket vila för honom. Men nu är han i fullt tävlingskondition! bättre än någonsin . Så nu är det bara att träna vidare och peppa inför den första tävlingen som blir hemma lokala den 18 april. Blir en Lb.1 och en La.1 för mig . Kanske blir det också en träningstävling på lördag , beror på om det blir att fara på skoter vm i malå för  jag ahr typ ingen sovplats nu hahahahah gooooooodieeee. Jamen jag får väl se hur det blir men jaja=) `PUSSSSSSS!


^ v Min och jessicas^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0