If all people were honest all the time life would be easier, no one who drove or lied ,the truth would be an obvious

Jasi då har man skrivit ett cv .
Det  är verkligen på tiden att jag kollar sommarjobb nu så
jag har något i sommar , kan ju verkligen behövas för i sommar har jag inte tänkt
ha tråkigt någon gång utan det ska vara full fart hela tiden . Pengar ska då
inte få vara ett problem för mig inte. Vilket det säkert kommer att bli ändå haha.
Nämen jag vet faktiskt inte vart mina pengar tar vägen egentlingen det är typ en tjuga hit en tjuga dit sen hips vips så är de slut.
Som ni förstår så är jag hemma idag , sjuk som jag vet inte vad.
Men imorgon måste jag då till skolan iaf , har engelska uppsats skrivning , en del i det
nationella provet i engelska. Inte roligt alls. Sedan ska vi ju sova ute i skogen i morgon natt , kan ju sluta hur som helst
haha. Särskilt med min förkylning ;)
Sedan ledig tordag och fredag , gud så skönt!
Verkar just nu som om det blir skotervmfredag sedan träningstävlinglördag sen mickekurs söndag
blir det som planerat blir det en fullspäckat helg. Bara torsdag som jag inte har en aning om vad som händer , kanske skulle ha dragit upp hästen till ridhuset och träna lite progrma ridning? Vore välbehövt!
Nämen nu ska ja sätta på någon värdelös film och lägg mig i soffa ,
PUSS!!!



^film kvallan^^        umeåjuni08 ^

Kommentarer
Postat av: Sussie

Lägg ut filmen nu istället för en massa bilder. Och håll utkik efter Danne i Malå, han är full och bjuder gärna upp till dans

2009-03-24 @ 17:33:59
URL: http://susannakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0