22.19

Inte blev det något nattäventyr för mig inte utan istället blev det attt glo
film med sär sofia  som var ovanligt konstig idag hon gjorde så att jag fick
 jävlart hostattacker utan dess like  . HOn gillar förresten rostade mackor för er som har tänkt bjuda henne på middag/frukost/lunch eller någon typ av måltid. Majs går också bra för den delen.


Vi såg då Taken , vilket är en film som jag
verkligen kan rekommendera .
Handlar om en 17 årig tjej som reser iväg för att göra
 en europa runt resa med hennes väninna .
De hinner bara till hennes vänninas kusiners lägenhet i frankrike då det blir kidnappade av en liga som säljer prostituerade.
Flickans pappa som är säkerhetsvakt/spion eller
han var nu pensionerad men nått sådant hade han då varit.
Han reseer till frankrike och letar efter
 flickorna , då han vet vad som hände dem för han pratade med hans dotter i telenfonen då hon blev kidnappade.
Han finner kompisen som är nedknarkad och död.
Kommer han att finna dottern? hehehehh upp till dig och se ;)


NU ska jag nog snart titta på film i min jäkla permanenta ensamhet så
tjingeling! PUSSSSSSSSS!

Kommentarer
Postat av: Babbi - [Design & Foto]

Hejsan! Är du på jakt efter en ny bloggdesign? Välkommen in till min design sida med massor av designer!

2009-03-25 @ 22:50:11
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0