Boy meets girl , you were my dream my world, but I was blind you cheated on me from behind

Hemma igen!
Kom hem för ett tag sedan från fjällen och stugan ,
helgen har varit skitskön med himla bra väder båda dagarna så
det schemat har varit fullspäckat med snowboard och skoter.
Jag har gjort mitt livs andra rejäla fastkörning , inte bra alls...
Så helgen har varit väldigt skön.
Orkar inte skriva detaljer , är ba jobbigt .
Bilder blir antingen senare ikväll eller imorgon!

Och nu back in buisness , skola imorgon rättare sagt.
Tillbaka i helvetet , haha.
I veckan har jag inga planer alls förutom att vi är lediga på fredag , weeey
och så nationella muntliga i matte på tisdag , så jag är öppen för eventuella förslag ,
även för kommande helg också , det ska ju planeras i tid om det nu ska planeras ,
fast planera suger ändå för då dyker det ju (som jag många gånger förrut sagt) upp
bättre saker haha.
Ikväll efter resan hem så har jag packat upp min kläder , inte så mkt av det men iaf sedan satt jag mig hära och nu blir det nog att se beck klockan nio om jag orkar och inte somnar i soffan alt. sängen =)
Jamensi nu ska jag dricka en liiiiiiiiiter vatten är just och pass utorkad så på återseeende!
PUSS!
 



 



I waited eight long months
She finally set him free
I told him I can't lie he was the only one for me
Two weeks and we had caught on fire
She's got it out for me
But I wear the biggest smile

Whoa, I never meant to brag
But I got him where I want him now
Whoa, it was never my intention to brag
To steal it all away from you now
But God does it feel so good
Cause I got him where I want him now
And if you could then you know you would
Cause God it just feels so...
It just feels so good


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0