May i ever look into your eyes again

Helluu
Kom hem från stallet för ett tag sedan och plockade upp
lite kläder och saker som jag slängt runt i mitt rum så nu är det
cleant dära iaf , var fint väder så jessica joinade mig och for ut o red en lite längre sväng.
Ikväll ska jag iaf hänga med jessica , ska nog bara snacka , se film elr nå ,sedan får vi se vad som händer.

Igår så for jag iaf till sofia där hela hennes släkt var + sandra .
Hennes pappa fyllde nämligen år! GRATTIS!!
Blev inget tunnbad för det skulle ta sex timmar att värma upp den..
Nathalie komäven senare och satt bara o var negg mot skellefteå och att allt hade stängt osv ,
men i sista sekund så kom vi på att vi skulle på bio så vi packade in oss i subban (subarun)
och körde snabbt som vinden till bio och ramlade in i salongen.
KAn ju verkligen tipsa om filmen Män som hatar kvinnor.
Skitbra! Har läst endel utav boken av Stieg Larsson i  den serien fast boken som kommer efter
så slutet på filmen visste jag i princip vad som skulle hända.
Den är gripande och väldigt bra lite seg i början men blir bättre
Ett MÅSTE se! 
Jag är typ nervös nu för igår fick jag två brev , ena var att jag blivit kallad
till ridprov nästa vecka i kalix , jag blir typ skraj för jag vet absolut inte om
jag vill fara dit om jag kommer in eller som jag ska gå någon linje
 hemma , jag vet att jag har tid på mig men tänker jag så kommer
 jag att stå där med beslutångest , det kommer jag att göra iaf men jaja.
Kanske blir som att börja om på nytt om man flyttar men orkar jag verkligen med att lämna allt?
De andra brevet vad räkningen på skoterkortet så nu äre bara ut i spåren!
PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0