Life rolls on just like a film from beginning to end, full of dramatic events

Hej hå skola idag , drygare än vanligare.
Sedan så for jag och jessica ut en tur och skrittade med hästarna , var
inte roligt underlag alltså , bara slask=S
Men det var då  ingen trevlig ridtur utan vi skrek mest på varandra , stackars hästar säger jag då bara haha.
Nu är jag nyduschad och har ingen aning om vad som skall hittas på ikväll ,
skulle först på bio och se män som hatar kvinnor för anda gången men  det orkade jag som inte så
nu har jag inngaa planer alls.
Sitter och dricker kaffe nu , kommer fan få koffeinkick snart
typ hyperventilera haha men jag är då rastlös som fan nu vilket jag är offftaaaa.
Så nu måste jag hitta någonting att göra nlir att fara till sofia snart (kom jag nyss på för hon ringde nu)
Så ska hoppa i några kläder nu sen fara dit så tjingeling
PUSS!





Isabell:
Min näsa ser ut som en snopp
Peter: Jag tycker den ser liten ut
HAHhaahahah stjärna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0