22.59

gaaaaaaaah jag blir tokig.
Kvällen har iaf varit jävligt uttråkande men inte mkt sura miner iaf  haha.
NAthalie var också där sedan kom även jens wille och mosse , det skrämde då upp
jessica som blev viiiiiild och så mutade de även mig med pengar för att dra där ifrån och lämna pluttan hemma själv hahaha men snäll som jag är stannade jag men jag sa ju aldirg att jag skulle fortsätta vara snäll hehehe , fan va taskig jag är ibland hahah.
NU blir det iaf snart sängen , är lättroad + lättirriterad  det är nog för att jag är jävulskt trött och jag säger då alltid att jag ska lägga mig tidigt men icket blir det så inte , kan lägga mig tidigt men då vaknar jag då ändå bara mitt i natten eller så somnar jag ändå sent iaf. Så sängen snart! ännu en jävla skoldag imorn fyfan ,
Fredag: Engelska läs och hörförståelse nationella hela förmiddagen !
ser ju framemot det , not.
SOVGOTT , PUSS!


gult hår going wild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0