Drop a foothold for a moment and make an effort to fulfill your dreams

Dålig uppdatering av mig!
Blev ingen luleå igår för det kosta en massa så vi sket i det.
Istället så for jag och sofia till emil och var där med  nå folk sedan vidare till nån
annan tjej där det var annat folk . Inte det bästa kvällen men det funkade helt klart.
Sedan drog jag då hem när det andra skulle ut på krogen , förbannat att man inte är 18 haha.

Imorse vakande jag tiiidigt och lunde inte somna om så jag pallade mig till sofia som hade ringt .
Vi glodde då på filmen  fjooorton suger och åkte sedan bil i fyra timmar  överallt och ingenstans .
Ikväll blir det att fara till sofia efter jag ätit och vi kommer nog på nått snitsigt att göra.
Jamen nu måste jag hoppa in i duschen och städa mitt rum , är ett helvete det dära.
PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0