16.31

Blev inte malå idag.
Förhinder?

Istället blev det en sväng ner på stan med min syster , hittade bla två tröjor och lite små tjafs.
Nu är jag då hemma och ska smida planer för kvällen kanske blir tunnabad bastu osv
annars får vi se vad som hittas på.
Har även en film som verkar rätt så bra som jag nog ska se men detta blir nog min nattaktivitet när jag kommer hem senare ikväll haha.
JAg tycker även att det är sjukt att endel människor som skött sig bra , har en bra attityd , inte är värre än någon annan ska behöva straffas , att man då agerar på ett visst sätt är helt rätt enligt mig ,
har man inte gjort något som kan klassas som ett FEL ska man inte behövas straffas för det.
Bara bara sjukt.

Nu blir det att stääääda rummet , inte kul alls men det behövs verkligen så
tjingeling , PUSS!!





 ^grillning haha








Is it now I will chicken out?
Now I might get a chance to start over?
Is it now I will leave the past and move on?
Am I doing this will reslultatet this be that I will have to leave everything,
Am I the coward to do this? Dare I test my limits? Will I be forgotten?
I fear what will happen, afraid of what I will do for the election.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0