This is what life is made of , shit and more shit

Jag orkar då aldirg skriva nått hära längre , kanske för att jg inte heller har något att skriva?
Jamen idag var det då skola och jag har väl inte missat allt för mycket när jag var borta förra veckan men
nu äre bara drygt som fan , lär sig ingenting utan det är ba en massa helvete om prov och nationella och skit.
SÅ det var då en dryg dag idag med , jävlar två timmars so lektion... men konstigt nog så var den inte ens lite jobbig och
det var då inte många på skolan heller haha men då är allt som vanligt då!!
Amen iaf ska min mamma ta min häst idag så jag har då inget att göra alls trpr jag haha

njamensi hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0