There are many lights in my life but no one will ever shine as strong as you.




Imorse vid nio hämtade marre upp mig och min syster
 så vi åkte med henne till stallet , fixa dära och tömkörde som planerat.
När jag stod i foderladan så börjar det mullra som saten och jag löper in i stallet .
Trodde seriöst att det blev krig eller åtminstående att
någon sköt med nått automatvapen typ kulspruta:O
Men det var då bara all snö på ladan som skjussade ner
, var nå så jävulskt mkt klibbsnö som for ner  , stackars
yippie som blev skraj , var spänd som jag vet inte vad hahaha.
Åkte med ulrika hem sedan och nu ska jag ännu en gång
 plocka upp på mitt rum som jag dagligen stökar till.
Sedan duschen och en stund senare blir det stan , bastning  och sen får vi se!
Ha en trevlig fredag! PUSS!!


Kommentarer
Postat av: Sussie

snygg bild! Undrar vem som tagit den:P

2009-03-06 @ 18:33:09
URL: http://susannakristina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fiiiin häst, vad heter den? :)

2009-03-08 @ 12:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0