Some people are escaping from problems, maybe I should do it to.

Home från schoool , blev då en lunch på frasses ahahah
snygggt , haha nej .
Var en rätt så lugn dag gick då iaf fort som fan iaf ,
fick tillbaka två prov , bra resultat så jag är då nöjd men just nu
är jag äcklad av människor hahah undra hur jag mår egentligen
haha inte äcklad kanske utan jag stör mig bara på de i min omgivning , kanske
beror på att jag nog är trött fortfarande haha..

Blev stan en tväris efter skolan för jessica den busen hade råkat förstöra min nya tunika haha
undra bara vad som hände HAHhaha.
Idag händer då inte mycket speciellt har ingenaning om vad jag ska hitta på , jessica och nathalie vill då göra nått men att göra något för oss är typ att sitta o stirra in i en dataskräm och glo eller gå en prommis en nå , så
nu äre bara att komma på något , vilket inte är helt enkelt så ja vi ser vad som händer.
hahah snyggt att jag sitter och skriver ett inlägg och det tar si sådär väldigt lång tid för jag gör då en massa annat medan hihi
så tjingeling på dig! PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0