One moment everything is completed, next second it could disappear

Tjolahopp.
Idag är jag då på rätt så bra humör . Fick sova ute lite granna för vi är lediga idag för jag
skulle ha haft friluftsdag i natt och sovit utomhus men det blev ju icket av pga av min förkylning och nu ska ni få höra ( inte för att jag kan höra nu men hehehe) så är det locka för mitt öra och det gör förbannat ont ibland . Var fan och duschade mitt i natten för jag inte kunde sova hahah kanske dags att fara till farbror doktor? hah ne jag tror inte det.
Nu så ska jag iaf snart till min häst för han måste ju tas hand om i alla väder så ska jag nog träna lite program med honom på banan sen också rida ut en bit i det grymt fina väder! 
Färga håret  ska jag nog hinna med idag också sedan umgås och se vad som händer sedan.
Hasta luego! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0