Live every second as it was your last

Gårdagen började med att vi var en massa tjejer var hos emilia och bara chillade
sen slutade det iaf med kaos så inget att säga om det.
Träffade trevligt folk iaf!
Har lite bilder på mobilen men nån särjävel tog emilias kamera så den
kan ju dö!!!!!!
 Mitt särknä är då särt nu igen , det har förrut fastnat o så men nu
rycker det typ i nervern/lederna ibland , skit äckligt =S

HAr varit i stallet idag och sovit ,
tömkörde iaf  det gick väldigt bra , min häst blir bara duktigare för varje gång.
Ikväll vet jag då inte vad som skall hända så jag öppen för förslag haha. ¨
Torsdag -  provridning kalix
Fredag -  AMMARNÄS
Men inget mer att säga nu så tjingeling! PUSS!!


Kommentarer
Postat av: Rebecca (Lipgloss, girls best friend)

Hoppas du får en trevlig söndags kväll! :)

2009-03-08 @ 17:41:05
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: Diana - en fotoblogg

HEY YOU! besök suuupergärna min blogg och lämna en liten kommentar! XD vore superkul! :D

PUSSHEY LEVERPASTEY!

2009-03-08 @ 17:44:20
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0