I know that you left before an goodbye and it's okay, there's always another day.

Har just badat , skulle bli varmt och skönt trodde jag.
Men såvred jag på badkaret och gick till datorn , smart nej.
Så kom jag på mig själv med att ha glämt det så jag löpte dit och visst hade det svämmat över.
INte bra alls haha , så vattnet var ju typ ljummet=S inte  skönt alls.
Dressyrträninen idag gick verkligen jättejätte bra! som jag tidigare sa så slutar aldirg min häst att överraska , idag trodde man ju verkligen att han skulle vara slut sen gårdagen men han var hade kvar energi så jag kunde ha ett lagomt tryck i honom idag så allt gick bara prima. Micke var nöjd också och har några båda kort och långsiktiga mål som vi ska se om vi nu når upp till , vilket vi enligt honom ska kunna klara av. Vi ser väl som händer , så som Yippie är nu så verkar ingenting omöjligt!
Idag måste jag då verkligen ta det lugnt.
Är tröööttt som fan . Fastän jag varit hemma tidigt på kvällarna för att jag
skulle upp tidigt så betyder det ju inte att jag la mig direkt när jag kmr hem .. så
har inte blivit så himla mycket sömn ihelgen inte.
Så blir en lugnkväll ikväll iaf men nu ska jag checka efter
sadlar ! puss!!


njamensi kolla där^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0