How many errors we do we learn something of the most

Bra väder idag men jag får då inte njuta av det .
Ska på dop , nice   höhö. Så nu på morgonen eller morgon och morgon
men nu iaf har jag duschat och stigit upp.
Ikväll blir det nog att fara till ridhuset och träna dressyr eller kanske hoppa lite med yippie ,
få se vad det blir =)
Igår så for jag till sofia efter jag ätit och vi for vidare o åkte bill sedan träffade vi matte och några men varade då inte länge för de skulle på krogen så vi gick in mot stan haHAHAHAhahhahaahahah he.
Sedan åkte vi bil lite överallt och for även hem till en kille som hade en jävlart tokig katt , fy för katter bara farliga haha.
Senare fick vi även skjuts hem.
Måste då skriva lite om en författre , torgny lindgren . Inte roligt alls men jaja
jag får väl ta tag i det , det är så det går när man skjuter upp saker.
Nämen ska glo på tvn nu ! TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0