Everything comes with time, the future is not possible to predict

INte kunde jag gå till skolan imorse inte , inte ens för att göra det där lilla provet eller
uppsatsen. HAr inte sovit mycket inatt heller , kul att vakna upp och näsanär igentäppt nå så jävulskt att det inte går at snyta sig eller ta nässpray eller nått???!??!?? inte roligt alls.
Hostar som en jävel hela tiden trodde ett tag att hela mitt mag innehåll skulle komma upp , hade ju inte varit speciellt mysigt.
Och som pricken på iet denna dag så är det himla bra väder och så sitter jag inne i nån cell.
Känner mig fan isolerad här.
Tänk dig en dag som denna i fjällen utan förkylning eller åtminstånde på hästryggen  , men icket något av detta inte.
Känner mig som den värsta sorten av pessimist nu asså.
Nämen nu ska jag dränka min sorger i multi , tarfan ont att svälja nått  överhuvudtaget .
Och inatt skulle jag då egentligen sova utomhus i skogen men vi får väl se hur det blir , vafan jag kan väl inte bli sjukare än vad jag är. Bara att jag tar på mig en massa kläder o her mig ut i skogen!!!!!
Nämen vi får väl se hur det blir på den biten haha.
TJINGGG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0