Don't lose your grip on the dreams of the past

Hemma igen nu!
Vi anlände till ammarnäs runt elva tiden på kvällen ,
 vi fick oss inte iväg föränn efter sjutiden och det är ju dryga
30mil dit så det tog sitt lilla tag.
Var kanonväder på lördagen så jag var i backen med
 folk och åkte , söndagen blev likaså , men då snöade det
så inte så kul att åka då. Kvällarna blev att kolla på hockey idalstugan , guitarhero , film och bara ta det lugnt.
Idag så gjorde jag och jossan inte ett piss var bara i deras
husvagn och sedan i dalstugan ett tag elr vi sprang uppför
 backen hehe... värt. Efter det så drog jag och pappsen hemåt=)
Var en lugn och skön helg , men jag hade dock stannat längre
 där och glömt all skit som händer här hemma nu , vill bara tänka på annat för en stund.
Blir att fara till sofia nu , skriver och slänger upp bilder sen!
PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0