Cause you're everywhere to me and when I close my eyes it's you I see

Satt uppe vid datorn och gjorde ingenting till halv fyra , värt , nej.
Det gav ju ingenting utan att konsekvenserna på detta blev att jag fick ont i huvudet och var trött som fan i morse.
Blir nog stan idag om sofia som skulle dra dit mig vaknar någon gång. Hon är som bra att vrida på dygnet den tjejen.

Igår så gick jag först till sofia sedan gick vi dare för att gå ut och gå men mitt öra dog då så vi stannade hos jessica och snackade med hon  linn och nathalie ett tag , mosse , isak och marcus kom också med de lät då endast som gråtande barn och satt i mörkret haha. Sedan gick jag o sofia hem till henne för att vi skulle iväg och se film någerst men det blev då icket för det orkades inte , får bli idag eller någon annan dag ist.
NU har jag iaf duschat och ska försöka få tag på sofia , sedan upptar jag jakten på min nycklar! nicenice
Sedan borde jag också kolla om mina jävlapengar för mitt kontokort är då spärrat haha inte bra.
Och så är ett måste att kolla igenom programmen till träningstävlingen imorgon , kan dem men man kan ju alltid blanda ihop ett program med det andra och det vore ju inte så himla bra.
NÄmen nu ska jag börja min to do lista med att försöka få tag på sovstocken !
TJING!
   
 Remix på Yellowcard- Everywhere


Kommentarer
Postat av: Sussie

Lägg upp ridfilmen nu så vi får se;) hahaha Marre filmade ju vår dressyrlektion igår, är bland det mest tragiska jag sett i mitt liv:P

2009-03-27 @ 11:41:49
URL: http://susannakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0