After rain comes sun After life comes death



Sitter här nu klar för att ta kvart i 10 bussen , blev ändå lite stressigt eftersom jag snoozade lite för mycket.
En dålig ovana det där. SÅ nu är det engelska i 40min som
gäller sedan palla sig ner till eddahallen där det först är frittbad sedan innebandy.
 DEt blir alltså en väldigt skön och förhoppningsvis kort dag i skolan eller "skolan".
 Att det är jävulskt fint väder gör ju inte saken värre , skulle bara ha varit i fjällen nu då!
Ikväll eller när jag kommer hem iaf ska jag till stallet och rida min
egna häst och även rida royal. Vi får väl se hur det går med den bockhästen haha.
 Man får väl hoppas på det bästa att jag inte dör eller något liknande.
Jamen nu måste jag borsta min tänder och sedan rusa till bussen så tjingling PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0