23.50

Hemma nu då för imorgon är det tidigt morgon som gäller igen då!
Micke kurs då då , så blev ingen fartfylld helg haha.
Nämen vi var iaf hos sofia ett tag sedan for vi på max för att nåra skulle äta
sen så senare for vi hemåt igen , hade då inte ens tänkt göra nått ikväll men
he blir ju som he blir så =)
MIn häst  kommer då säkert vara trött som stryk imorgon men

det kan jag då inte säga heller för han slutar aldrig förvåna en haha.

Jag är då trött som fan nu och min förkylningen verkar aldirg vilja släppa ,

okej har typ gått en vecka menmen haha jag är då himla less iaf!

Och locket för öronen som gör att jag inte hör så vidare bra kan ju gärna försvinna

det med , irriiiiiiiterande. Får jag öroninflammation så vet jag då inte vad.
Nu har jag då suttit här och tänkt på allt mellan himmel och jord vilket är ett
bevis på att jag börjar bli trött och är less som fan på allt jävla skit och
vet inte vad jag ska göra , blir typ graven nästa , shiiiiet lät skönt.
Exakt så jag känner nu. Allt kan ta och bli svart.

Ta saker som det kommer suger haha man vet aldrig vad som kan ske så
 jaja hej .


Din dataskärm inatt ?


Kommentarer
Postat av: emilia

sluta jag kommer drömma mardrömmar

2009-04-02 @ 22:11:14
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0