23.32

Tog mer ett halvt mjölkpaket hit till datorn och drack upp allt direkt och nu sitter jag här med förbannat ont i magen och mår illa , drick aldrig iskall mjölk för fort.
Sitter och lyssnar på gammalmusik , så kallade klassiker
som man nött ut som satan. Funkar ju det med ibland=)
Har inte något att göra alls nu , orkar inte gå och sova eller jag vill  inte
vet då inte vrf men . Har rätt så mycket lust till att fara och skrämma jessica nu haha
men det orkas ju inte med .
Nämen nu väntar jag på aplotten , alltså tolvslaget sedan ska jag nog
tvätta bort sminket eller det som är kvar det vill säga haha.
Sedan krypa ner i en tom säng , inte mysigt alls =(
Jaja dags att dra sig , puss!


hopp (san)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0