23.02

Hemma nu då, tidigt och bra för imorgon är det tävling eller träningstävling då ,
se om det blivit någon förbättring sen förra säsongen , får väl hoppas på det iaf haha.
Nämen började ikväll med att vi hämtade petra på andertorp och fot ill moröhöjden till emil där det var liter folk sen vidare till någon annan lägenhet o spelade kort och de som drack , vilket var alla utom jag nykteristen själv ahah körde ölspelet haha. Sedan blev det av till emil igen och där var det då bara mer folk då. Sen till min stora förvåning kliver malin och runa innanför dörren haha jadu oväntat att träffa personer på oväntade platser haha=D
Nämen sedan fick jag senare skjuts hem iaf=)
Köpte även den bruna skinnjacken , jävla impulsköp asså haha.
Nämen det blir nog bra , och morgondagens tävling får gå som den går , har inga förväntningar eller något så jaja tar väl det som det kommer då! Nu blir det kanske nån film eller nått med dessa kära vindruvor som ligger intill mig haha!
Nämen heeeeeeeeerråååå hahah puss! jag är trött


Kommentarer
Postat av: emilia

haha ja går väll och dör då så får du tröjan

2009-03-27 @ 23:35:24
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se/
Postat av: runa

haha oväntat somsagt!

2009-03-28 @ 16:47:04
URL: http://runaholmbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0