22.56

Nu sitter jag som fastgjuten i stolen och väntar på tolvslaget för nu har jag fått en ide eller
jag har fått för mig att jag måste skrapa aplotten för det känns som om jag kmr få något bra , fast innerst inne tror jag att det blir nit ....
Har kollat tävlingstermin för sommaren och peppar som satan!
Än har inte någon aktivitet korsat en annan så det ser ju lovande ut!
Stadsfesten 1-5 JULI
Falsterbo 12-19 JULI
Tävlingar all the time förutom juli.
Kanske blir pdol också någon dag beror ju på mina päron som
är för rädda om mig ibland tycker jag haha nämen jaja!
Jag är förbannat peppad på att tävla nu , helt sjukt!
Hhaha nu tog jag då en paus i mitt skirvande och gick och tog en alvedon
mitt huvudet är inte så värst roligt att ha som högst punkt på ens kropp just nu haha , just paaain.
Nämen nu ska jag kolla runt lite hära=) TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0