22.03

aooooo  min ljumske gör så förbannat ont=(
Jag är trött och irriterad som fan nu , förbannad kanske jag ska
kalla det . När man just bestämt sig vad som känns rätt och vilket
 håll det lutar åt så kommer någon jävel och berättar hur bra det ska
 bli när man försvinner som om att det skulle bli fred på
jorden eller något liknade , jag är så fööööörbannat less på allt just nu igen.
Kommer inte heller kunna sova inatt för jag har ont och har mer att tänka på än
att jag är trött och borde sova. Livet är fan ett mysterium som inte går att reda ut.
Beckfilmen är då inte heller så bra för jag sett
den förut , inte många filmer som jag kan se om och om igen inte.
Jag vill ba sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0