19.43

Känns som denna dag är segare än andra dar.
Kändes till och med som att hårtorkan var seg haha
tror att det är jag som är seg och inte allt annat haha.
Kanske är dem mest naturliga förklaringen.
Eller iaf den mest trovärdiga haha.

Nämen nu ska jag dra till sofia och min syster har typ slarvat bort mina nycklar gaaaaah
så irriterande. Nu kommer jag säkert vara utlåst någon gång och då kan det bli en jävla fart på mig kan jag lova.
Hahah jag blir typ rädd för mig själv när jag tänker hur förbannad jag kan vara .
Tur att min syster är i hemavan då , för henne då.
Nämen trevlig torsdag på er , själv är man ledig imorn med !!
TJING!!


man har ju sina sämre dagar haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0