16.33

Nog får man veta eler fick veta nu i morse att ihelgen hade vi haft  två olika sovplatser i malå, niiiice
Bara lite sent nu va? hahaha förbannat.
Men där slutar inte min surhet.
SOfia körde powerwalk genom stan och klagade på att hon inte hittade någonting , konstigt som hon sprang
förbi allt haha;)
Köpte en vit jävla eyeliner igen , min är då gone gissar att en viss person vars namn börjar på e och slutar på a har snott den , skulle inte förvåna asså , la iallafall också av en skinnjacka , en mörkbrun. Men vet inte om jag vill ha den eller en svart? Jamen får se hur jag gör om jag orkar fara o köpa den antingen ikväll eller imorgon efter tävlingen. Var också på royal och köpte bland annat ett pannband och en DUNK pälsglans haha min mamma asså ....
I neeeeeeeeed money.
Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta och färga håret nu ? ska ändå duscha så det vore kanske lika bra men jag vet inte =) Elr så gör jag det på en onödig dag som söndag ist.
Ikväll blir det iaf att vara hos emil några folk eller vi ska först till petra sen dit, vet inte än vilka folk som ska vara hos emil men det blir nog trevligt!
INte en llång kväll för mig idag , tävling imorn som sagt.
Denna vecka har då gått fort som sate fast segt ibland. HAr ju varit sjuk hela veckan och var ledig från skolan torsdag och idag då , mycket skönt.
Amen nu ska jag dra mig från datorn så tjingeling! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0