16.17


Yippie killen hade det inte lätt idag minsann.. var rädd för hundar och det var då inte ens lite! Sedan var ju lite is som fanns på ridbanan också skiiiiiiitläskigt  , spänd som en fiolsträng o snurrade runt som en och annan balettdansös.
Sen blevv han då lugn och fin . Red igenom La.1an , det gick då bara bra utan några problem men banan var inte den bästa . Var lite hårt så jag red mest teränggen och red nästan bara programmet på banan.
Min häst har då inte den snyggaste färgen just nu.... Rakning som håller på att växa ut , fyfan han är typ prickig.
Nämen inte länge kvar till sommarpälsen dyker upp så den är då efterlängtad!
Nu ska jag nog färga håret om jag orkar , det återstår att se men tror nog inte att jag kommer att göra det.
Blir en snabb dusch istället sen göra min ü¨ber goda middag hehe jag är som som själva kungen i köket haha!!
Så på återseende ! TJING!!!!

SPÄNNISEN förvandlas till söt igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0