15.59

Sitter och gör ingenting och är förbannat irriterad på att jag bara kan andas genom ena näsborren i taget , när det inte är täppt i ena så är det det i den andra , gud så störande.
Också är det konstigt när man kommer till en mening som den jag skrev överst då man skrivet det det efter varandra , ser ju helt fuckat ut men jaja så äre väl.
Just nu vill jag göra nått annat än att sitta här så ja vad händer nudå , ne nu ska jag ringa sofia
hon ska ta mig fan med mig ut o gå!
PUSS!








Be my bad boy
Be my man
Be my weekend lover but dont be my friend
You can be my bad boy but understand
That I dont need you in my life again
No I dont need you again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0