14.19

Sitter på no.n nu och skriver om alkohol och en massa skit om det.
har skrivit mycket och mer lär det bli eftersom vi har fram till sommmarlovet på oss att skriva klart den så
då blir det nog en hel del skrivit om denna egen valda uppsats.
Hade tänkt en sväng ner på stan idag men det blir nog inte är så förbannad trött sedan vi såg Schindlers list som jag låg och sov till första delen utav filmen sen såg jag resten iaf.
Fick ju en soffa som jag krävde hahahah annars hade det blivit livat .
Vad händer ihelgen egentligen??!?!?!??!?!!!!?
Jag har ingen aning om vad jag ska göra , hade först en tanke på att fara till stugan men det orkade jag då inte
för då måste jag hem på lördagkväll eller tidigt söndagmorgon för min kusin ska döpas , kul med dop hehe .
Är då inte ens ledig på fredag som jag trodde .. det sög ju men jaja.
Nu slutar denna lektion har jag för mig hk nästa så tjingeling! PUSS!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0