00.11

Planändringar .
Efter flera om och men blir det iaf  inte så att vi ska vara några hos emilia imorgon
utan istället blir det att vi fyra--fem? stycken ska basta och bara chilla sen vidare ,
blir en evening på moröbacken skulle jag tro. Känns rätt så skönt ändå!

Denna kväll så gick jag nathalie sofia och jessica ut och gick
en stund gick sedan till emilia och satt och pratade och skrek
haha en stund sedan så gick vi alla skilda vägar , sofia försvann då??!?!?!?
emilia och nathalie for hem till var och en och jag och jessica hem till henne för att glo på film.
Min söte far hämtade mig sedan , blev typ rädd när jag inte kände igen bilen haha....
Men nu är jag iaf hemma igen!
Blir stallet tidigt imorn , planerat tömkörning så det blir nog så.
Hare bäst , PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0