21.29

jag har som som tråkigt





JAG :
är singel? jo
saknar någon just nu? jodå
är rädd för att bli övergiven? typ
svär ofta? för ofta 
sjunger i duschen? haha händer
är en morgonperson? typ men har iaf lätt att stiga upp
skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? visst
skrattar åt dina egna skämt? haha jo

HAR DU :
linser/glasögon? ne
piercingar? 5 öronen , navel
syskon? ja en lillasyster
ett förhållande? ne
jobb? sommarjobb , yess
för många vänner? nej
rymt hemifrån? jo
färgat håret? för mycket
bra självförtroende? nej
sagt "jag älskar dig" till någon? jaa
 varit kär? jepp
dumpat någon? mjo
fått ditt hjärta krossat? jo
somnat i skolan? bara nästan
 brutit ett ben? nej inte brutit men typ allt annat haha
tappat bort mig i min hemstad? tror det
fått reda att någon gått bakom ryggen på dig? jopp
sett en fallande stjärna och önskat? jja
 varit otrogen i ett förhållande? nje
ljugit om vart jag är för mina föräldrar? jepp
en hemlighet som ingen annan vet? jåå
somnat gråtande? nae
hånglat med två personer eller mer på en kväll? ja
blivit generad inför folk? mmjooo
fått en blackout? hha yess 
varit kär i någon utan att säga det till personen? joo
stått på scen? ja
 däckat? aa
blivit kallad player? hahha jo men inget som stämde
färgat ditt hår svart? ja
färgat ditt hår blont? ja
 några kärleksproblem? nje
ätit något idag? jo
pratat med någon idag? haha "ne brukar inte prata"
gråtit idag? neop
 skrattat idag? joo
sett någon dö ? ingen människa irl
velat dö ?  jo
skämts över någon annan? haha joo

NÅGON :
som förstår dig: kvinnnorna
som du saknar: dedu
som du hatar: kommer inte på någon nu
som du kan berätta allt för: kvinnorna och jossan

VEM :
kramade dig senast? sofia försökte ..
pussade dig senast? gulli
ringde dig senast? linn
smsade dig senast?markus
 var hemma hos dig senast? haha vetinte 
var du hemma hos senast? sofia






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0