I found what I searched for, but I don´t know if it came to stay

♥Igår orkade jag inte skriva nått och idag ids jag inte heller menmen jag gör väl det ändå.
Igår så var jag med lisa linnn hanna och sofia och gjorde inte så mycket på satt o pratade osv , jag var då inte det minsta pigg då och jag är inte speciellt pigg nu heller och på jäkligt konstigt humör , känner typ inget.
Före det hade jag ju varit i skolan och glömt att jag hade en redovisning i spanska kvar... så nu måste jag typ göra den någon annan dag i veckan ,fuck. Sen innan jag for ut och umgicks med söta människor så hann jag även vara i stallet och rida jessicas (<saknad) ponny ut en sväng i skogen i solen , riktig skönt att galoppera över gröna ängar i solsken hehe=P

Idag är jag då ledig !
Mycket mycket skönt , fast egentligen har vi nån dag då vi ska tjäna ihop lite pengar och göra någon syssla för att få dem haha . Jag har torkat några fönster och det räcker då gott och väl . Så nu vettefan vad jag ska göra , är inte så bra väder som jag hoppats på så jag vet inte om jag orkar till stallet ännu , det får nog bli lite senare.
Ikvällt jag inte vad som händer och är öppen för förslag hehe.
Nu ska jag nog ta och kolla om det är något på tv och lägga mig ner och glo och känna lugnet , något som jag inte är bra på när jag gör det själv haha , blir ju fan rastlös till tusen!
have a nice day ! PUSS!!

  
Kvinnorna varav en grymt saknad! ♥





Kommentarer
Postat av: lisalidström



_" rel="nofollow">http://www.viraltrafik.se/?Liisa_



Bli medlem där och få fler besökare på din blogg, jättevärt!=)

2009-06-02 @ 13:47:00
URL: http://lli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0