23.37

Hemkommen nu , blev en chill kväll med trevligt folk osv.
Snart blir det nog sängen för imorgon är det dressyrträning sedan blir det nog att gör anå skoj
förhoppningsvis iaf annars far jag typ ut till stugan utan telefon , datorn och  sätter en bom på vägen så ingen kan få tag i mig , just nu känns det så. Om jag känner på mig saker så blir det så , that´s it.
Det ska då alltid , alltid alltid. Jag orkar inte  med det hära nå mer.Lika bra att lägga allt åt sidan men det var ju
det jag gjort ett tag nu för att det ska bli en början på något bättre efter jag gett upp ett tag men nog fan ska det som jag förmodar börja med skit igen.
Sägen snart sa ja ju men det lär ju ta ett tag innan jag lägger mig iaf men det lät då bra att säga så,
just din fredag var nog inte roligare än min ,  fyfyan haha jag har skrattat timmar i sträck haha.
Hehehe dö , hejdaaa.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0