23.41

Friidrotts dag typ hela dagen imorgon då ! Här ska kastas slungboll !haha
Sedan blir det ner på stan o köpa skor sedan på kvällen vet jag då inte vad som händer , har kurs på morgonen efter så det blir nog att ta det ganska lugnt.
Jag red ju båda hästarna idag och körde lite lika träning med dem , en långsida med galoppbommar vilket amadeus behöver för att få lite bomkänsla och bli lite modigare . Yippie där i mot måste göra övningen för att kunna ligga kvar i samma galopp och rulla istället för att bara rinna iväg . Det gick kanon och yippie var då verkligen i form mycket mycket fin.  Sedan blev det en liten skrittur mot skogen med amadeus och hunden haha... hunden for då åt helvete eller rättare sagt löpte runt och sedan tillbaka till stallet och ponnyn gillade då inte när det blåste i öronen på han haha.
Ikväll har vi försökt att spela volleyboll med nå folk men ingen av mina söta vänner var särskilt pepp då det haha , sen så for då jag och linn och meeeeekade!!! eller kanske rättare sagt glodde och gissade oss fram .
Höll även på att greppa tag om en fågel :S men det är en annan historia hahaahahahha.....
Nu så väntar väl sängen om ett tag , kanske skulle göra en relativt tidigt kväll men just fan vi har ju inga lektioner så jag skippar  dedär med att göra en tidig kväll .
I brist på nå bilder så slänger jag upp de hära!
Puss i pannan.





 nu får det då ta och räcka!

Kommentarer
Postat av: caisis

saknar dig mattis

2009-06-05 @ 00:34:47
URL: http://cbrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0