01.10

Blir att prova sadeln imorgon (onsdag) istället .
MIn häst var för övrigt satans pigg idag och efter allt som varit så känns det himla skönt  så på torsdag kör vi hoppträning så då är det bara hoppas på att det går som smort!
Ikväll har vi varit några stycken och grillade lite grann sen kom suget efter geisha och cola och då jävlar äre då bara att hålla i sig haha. Sen har vi då inte gjort så mycket mer än det . Nämen nu släng jag upp nå bilder haha exempelvis på grodan från skogen idag haha...  neee nu ville det då inte funka att lägga in bilder på  datorn så vi skit ire.
Ska nog snart lägga mig och sova i min ensamhet buhuuhuu sedan blire jobb 09.00 imorgon!!..
PUSS


skolavslutningen!
Har då inte lagt in nå bilder och det var väl typ
 snart två veckor sedan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0